18 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
96,35
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
96,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
96,35
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
96,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
70,45
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
70,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 208
Szerokość [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
54,44
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
40,11
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
40,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
45,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
45,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
48,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
57,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
57,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 185.5
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
60,77
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
60,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 185.5
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
60,77
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
60,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
57,27
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
57,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
38,58
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
38,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
66,52
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
66,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozmiar gwintu 1: M10 x 1,25
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej
55,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
55,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 208
Szerokość [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
58,16
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
58,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie KIA SORENTO III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie KIA SORENTO III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu KIA SORENTO III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.