43 produktów
Wybierz auto
42,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
27,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
42,50
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
42,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
60,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
60,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
36,50
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
36,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 12 x 1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
54,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 13
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
46,38
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
46,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5 rht
42,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
40,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 234
Rozwiń więcej danych
46,56
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
46,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
34,68
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
34,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 99
Rozwiń więcej danych
32,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
44,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
38,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 93
Rozwiń więcej danych
29,45
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
29,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25 rht
37,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
23,99
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
23,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
33,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
38,85
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
38,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN ALMERA I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN ALMERA I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN ALMERA I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.