43 produktów
Wybierz auto
RTS91007831
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
49,30
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
49,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91007832
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
48,91
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
48,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 16x1,5
Rozwiń więcej danych
42,52
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
42,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1187
Zbieżność stożka: 1:5
Długość [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
55,56
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
55,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
58,14
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
58,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
58,14
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
58,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2337
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
55,81
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2336
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
55,81
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262928710
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
63,14
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
63,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
67,98
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
67,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22008941
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
52,92
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
52,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22008942
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
52,92
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
52,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840105410
Wymiar stożka [mm]: 12.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
69,51
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
69,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M 10 x 1,25
Rozwiń więcej danych
53,41
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
53,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 16x1,5
Rozwiń więcej danych
39,18
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
39,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04708173673
Dla numeru oe: 1608652280
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
50,95
zł/szt.
Kraków: czw. 28.08
U ciebie: czw. 28.08
50,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04708173683
Dla numeru oe: 1608652380
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
49,19
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2912
Długość [mm]: 235
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
55,87
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
55,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M 10 x 1,25
Rozwiń więcej danych
44,35
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
44,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042111160200010
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
68,89
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
68,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PEUGEOT 301. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PEUGEOT 301 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 301, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.