15 produktów
Wybierz auto
NIPJ4828004
Długość [mm]: 71
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
31,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4744600100
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką koronową
36,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
36,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54035908
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M12x1,25
49,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
49,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1221
Długość [mm]: 88
Szerokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K8004OYO
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
28,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 70.5
Rozwiń więcej danych
30,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115035203
Wymiar gwintu: 12x1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
37,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 12x1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
45,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, góra, oś przednia
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
30,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400704
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25 rht
35,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
21,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUAQS5250HQ
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
22,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591569703
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
46,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
27,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE317
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
35,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie SUBARU JUSTY II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie SUBARU JUSTY II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU JUSTY II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.