12 produktów
Wybierz auto
0429JTE7575
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
41,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY818000
51,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
51,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4827000
Długość [mm]: 138.5
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
57,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
57,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1812
Długość [mm]: 160
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
38,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
38,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.4
Rozwiń więcej danych
37,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 140
Rozmiar gwintu 1: M12x1.25mm
Rozwiń więcej danych
43,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
43,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0642
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
60,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
53,18
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
53,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
50,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
50,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840071210
Wymiar stożka [mm]: 13.3
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,50
59,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
59,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593069001
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
60,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
60,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK5034403
Wymiar gwintu: 14x1,5
43,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
43,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie SUBARU WRX. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie SUBARU WRX końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU WRX, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.