18 produktów
Wybierz auto
0429JTE7575
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
41,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
41,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 73
Rozwiń więcej danych
47,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 140
Rozmiar gwintu 1: M12x1.25mm
Rozwiń więcej danych
43,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
43,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0642
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
60,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
52,95
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
50,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY818000
50,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV04SKV415
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
36,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1812
Długość [mm]: 160
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
38,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070423
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 139
Rozwiń więcej danych
35,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
35,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4827000
Długość [mm]: 138.5
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
57,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.4
Rozwiń więcej danych
37,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849401619
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5 rht
42,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840071210
Wymiar stożka [mm]: 13.3
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,50
60,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593069001
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
60,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK5034403
Wymiar gwintu: 14x1,5
43,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042286942811
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 73
Rozwiń więcej danych
49,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADS78707
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 73
Rozwiń więcej danych
49,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie SUBARU XV I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie SUBARU XV I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU XV I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.