40 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 340
Rozwiń więcej danych
53,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
53,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
43,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
43,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 105
Rozwiń więcej danych
35,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
35,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
39,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
39,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
35,21
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
35,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 104
Rozwiń więcej danych
41,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
41,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 86
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
36,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
36,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 86
Wymiar stożka [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
32,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
32,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
29,29
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
29,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 85
Wymiar stożka [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
52,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
52,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 85
Wymiar stożka [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
54,94
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
54,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,70
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
35,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
42,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
42,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 86
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
40,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
40,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1.25, m16 x 1.5
45,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
45,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 340
Rozwiń więcej danych
67,33
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
67,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 105
Rozwiń więcej danych
41,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
41,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
40,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie SUZUKI JIMNY III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie SUZUKI JIMNY III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu SUZUKI JIMNY III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.