36 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
28,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
28,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
56,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593069201
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
55,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591190601
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
32,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
32,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE319
Długość [mm]: 84
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
38,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
38,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
44,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
44,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
44,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
44,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1225
Długość [mm]: 103
Szerokość [mm]: 36.4
Rozwiń więcej danych
30,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K2004OYO
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
36,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
26,55
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
26,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91025512
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
55,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
28,20
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
28,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY811010
39,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840058410
Wymiar stożka [mm]: 12.7
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
35,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE7814
Zbieżność stożka: 1:6
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
69,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT387121
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
50,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042281710002
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
33,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4822001
Długość [mm]: 82
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
32,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE7813
Zbieżność stożka: 1:6
Długość [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
69,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051491025511
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
55,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA COROLLA VIII, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.