18 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M15x1,5
Rozwiń więcej danych
77,46
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
77,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 123
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
33,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
33,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia
Długość [mm]: 124.5
Rozwiń więcej danych
57,09
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
57,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
56,32
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
56,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
63,40
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
63,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,83
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
35,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
38,25
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
38,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
78,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
78,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 124.5
Rozwiń więcej danych
46,27
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
46,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
36,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
36,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
45,48
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
45,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
26,47
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
26,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
44,20
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
44,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,30
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
55,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 123.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M15 x 1.5
Rozwiń więcej danych
39,22
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
39,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 142
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
42,72
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
42,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
41,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
41,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.455
Rozwiń więcej danych
48,97
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
48,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER J120. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER J120 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA LAND CRUISER J120, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.