Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
40 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
52,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
52,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
52,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
52,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
56,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
55,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
55,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
53,48
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
53,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 182
Rozwiń więcej danych
39,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
39,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 183
Rozwiń więcej danych
39,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
39,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
55,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
55,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: Rht m14x1,5
50,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
50,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
55,71
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
55,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
53,48
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
53,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 163
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
37,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 183
Rozwiń więcej danych
44,70
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
44,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Opony: Z pojedynczymi oponami
Rozwiń więcej danych
44,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
44,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
47,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 182
Rozwiń więcej danych
44,70
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
44,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
47,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
51,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
51,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
31,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
31,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
31,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
31,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie TOYOTA PRIUS I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie TOYOTA PRIUS I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA PRIUS I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.