10 produktów
Wybierz auto
RTS9190555210
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
60,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
48,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
66,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
66,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25 aussen
156,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
156,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840146010
Długość [mm]: 185
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
65,24
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
65,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,2 ausssen
156,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
156,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
47,88
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
47,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
63,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
63,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840145910
Długość [mm]: 185
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
65,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie TOYOTA PROACE II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie TOYOTA PROACE II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA PROACE II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.