Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
103,38
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
103,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 192
Szerokość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
70,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
115,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
48,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
48,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Rozwiń więcej danych
95,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
95,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Rozwiń więcej danych
95,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
95,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
105,05
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
105,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
111,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 192
Szerokość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
54,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
60,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 169
Wymiar gwintu: M12x1,75
Rozwiń więcej danych
54,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
54,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 169
Wymiar gwintu: M12x1,75
Rozwiń więcej danych
55,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie VOLVO XC60 II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie VOLVO XC60 II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu VOLVO XC60 II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.