76 produktów
Wybierz auto
FASFT36230
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
309,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
15,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMHP691
Profil piasty: Round
Tryb pracy: Hydrauliczny
874,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
874,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT36208
Ograniczenia producenta: Kayaba
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
460,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
460,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
04217146310033
Ciśnienie robocze [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
346,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
04217146310023
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
514,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
514,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
333,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Śr. koła pasowego [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
845,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
845,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWFR021
Opcja wyposażenia: Without air conditio
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
266,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
266,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429JPR359
Ciśnienie [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
479,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
479,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 640,01 zł
0429JPR759
Ograniczenia producenta: Kayaba
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
887,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
887,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 474,98 zł
DRI715520254
Ciśnienie [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
444,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 406,31 zł
SKV10SKV259
Ciężar [kg]: 2.77
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
366,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
366,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV299
574,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
574,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV130
Ciężar [kg]: 1.72
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
305,30
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP72100AS
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
457,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
457,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP72102AS
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
691,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
691,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP72110AS
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
546,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
546,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP72143AS
Ciśnienie [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
677,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
677,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP2301
433,75
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
433,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu FORD TRANSIT pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów FORD TRANSIT pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów FORD TRANSIT są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie FORD TRANSIT powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie FORD TRANSIT z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu FORD TRANSIT należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.