Powiadom mnie o dostępności

Pompy wspomagania do FORD TRANSIT VI

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa wspomagania FAST FT36230

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

300,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania NTY SPW-FR-016

Tryb pracy: Hydrauliczny

Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

304,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania MEYLE 11-14 631 0000

Ciśnienie robocze [bar]: 115

Tryb pracy: Hydrauliczny

566,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

566,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ESEN SKV 10SKV106

Ciężar [kg]: 2.41

Ciśnienie robocze [bar]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

508,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

508,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania BGA PSP2330

Rura o śr. [mm]: 18

Ciśnienie [bar]: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

566,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

566,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania TRW JPR758

Ograniczenia producenta: Visteon

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

581,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

581,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 461,57 zł

Pompa wspomagania DRI 715520432

Profil piasty: Triangle

Ograniczenia producenta: Hub height 143mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

572,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

572,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 264,72 zł

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPN 90K9041-JPN

Ograniczenia producenta: Kayaba

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

468,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

468,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-130

Koła pasowe: Z kołem pasowym

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

524,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

524,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ENERGY PW680118

Ciężar [kg]: 3.62

Ciśnienie robocze [bar]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

362,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ENERGY PW680992

Ciężar [kg]: 2.41

Ciśnienie robocze [bar]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

507,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

507,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI PI1243

Ograniczenia producenta: Visteon

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

644,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

644,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 295,80 zł

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPN 90K9060-JPN

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

334,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

334,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania CASCO CSP72102AS

Tryb pracy: Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

576,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

576,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-129

Koła pasowe: Z kołem pasowym

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

357,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania TRW JPR759

Ograniczenia producenta: Kayaba

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

874,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

874,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 461,16 zł

433,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

433,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania CASCO CSP72110AS

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

526,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

526,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania BOSCH K S00 910 008

Ciśnienie robocze [bar]: 105

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

680,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

680,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania MAXGEAR 48-0111

Ograniczenia producenta: Visteon

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

339,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT VI

Pompa wspomagania w samochodzie FORD TRANSIT VI – jaką pełni funkcję?

Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu FORD TRANSIT VI pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.

FORD TRANSIT VI – objawy awarii pompy wspomagania

W większości samochodów FORD TRANSIT VI pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów FORD TRANSIT VI są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.

Jak przebiega wymiana pompy wspomagania w samochodzie FORD TRANSIT VI?

Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie FORD TRANSIT VI powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.

FORD TRANSIT VI – koło pasowe pompy wspomagania

W samochodzie FORD TRANSIT VI z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.

Na co zwrócić uwagę przy doborze koła pasowego pompy wspomagania do samochodu FORD TRANSIT VI?

Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu FORD TRANSIT VI należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.