79 produktów
Wybierz auto
Darmowa dostawa od 99 zł
NTYBKOFR001
Kolor: Czarny
15,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
15,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
289,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
289,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
388,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
388,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura o śr. [mm]: 18
Ciśnienie [bar]: 105
Rozwiń więcej danych
440,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
440,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Śr. koła pasowego [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
665,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
665,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
285,42
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
285,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Without air conditio
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
232,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
232,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura o śr. [mm]: 18
Ciśnienie [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
654,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
654,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
438,53
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
438,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
461,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
461,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 7
335,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
335,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
412,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Visteon
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
335,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
335,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Rozwiń więcej danych
281,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
281,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie robocze [bar]: 120
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
510,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
510,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
459,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
459,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 430,00 zł
Ograniczenia producenta: Pulley height 102mm
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
468,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
468,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 206,71 zł
15,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
15,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.63
Ciśnienie robocze [bar]: 95
Rozwiń więcej danych
273,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
273,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Śr. koła pasowego [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
488,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
488,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu FORD TRANSIT pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów FORD TRANSIT pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów FORD TRANSIT są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie FORD TRANSIT powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie FORD TRANSIT z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu FORD TRANSIT należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.