-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Pompy wspomagania do FORD TRANSIT

77 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

15,71

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

15,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania FAST FT36230

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,89

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

297,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania TRW JPR758

Ograniczenia producenta: Visteon

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

569,89

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

569,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 461,57 zł

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-129

Koła pasowe: Z kołem pasowym

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,14

zł/szt.

Kraków: pt. 23.05

U ciebie: pt. 23.05

403,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania NTY SPW-FR-021

Opcja wyposażenia: Without air conditio

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,78

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

280,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania TRW JPR273

Ciśnienie [bar]: 90

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,64

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

454,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 430,00 zł

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy FAST FT36249

Tryb pracy: Hydrauliczny

Śr. koła pasowego [mm]: 121

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

845,07

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

845,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

433,75

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

433,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania CASCO CSP72102AS

Tryb pracy: Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

571,22

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

571,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania CASCO CSP72143AS

Ciśnienie [bar]: 100

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

677,90

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

677,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania CASCO CSP72100AS

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

457,34

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

457,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-083

Ciśnienie [bar]: 90

Koła pasowe: Z kołem pasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,34

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

368,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania JP GROUP 1545103100

Ciśnienie [bar]: 90

Tryb pracy: Hydrauliczny

584,76

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

584,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania JP GROUP 1545100600

Ograniczenia producenta: Visteon

Ciśnienie [bar]: 90

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

480,57

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

480,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPN 90K9041-JPN

Ograniczenia producenta: Kayaba

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

498,93

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

498,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPN 90K9060-JPN

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

330,99

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

330,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPN 90K9059-JPN

Ciśnienie [bar]: 100

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,09

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

371,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania MAXGEAR 48-0074

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

335,80

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

335,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

574,48

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

574,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania BGA PSP2366

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

676,72

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

676,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT

Pompa wspomagania w samochodzie FORD TRANSIT – jaką pełni funkcję?

Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu FORD TRANSIT pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.

FORD TRANSIT – objawy awarii pompy wspomagania

W większości samochodów FORD TRANSIT pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów FORD TRANSIT są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.

Jak przebiega wymiana pompy wspomagania w samochodzie FORD TRANSIT?

Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie FORD TRANSIT powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.

FORD TRANSIT – koło pasowe pompy wspomagania

W samochodzie FORD TRANSIT z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.

Na co zwrócić uwagę przy doborze koła pasowego pompy wspomagania do samochodu FORD TRANSIT?

Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu FORD TRANSIT należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.