36 produktów
Wybierz auto
BGAPSP3400
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
590,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
590,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH049
Tryb pracy: Hydrauliczny
451,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH035
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
526,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
526,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH008
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
242,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH036
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
530,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
530,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
306,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
306,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH001
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
449,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH003
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
548,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
548,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH002
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
515,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
515,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH009
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
299,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH048
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
490,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
490,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH012
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.995
324,06
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.88
439,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
439,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH045
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
296,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
296,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV071
Ciężar [kg]: 1.69
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
351,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV080
Ciężar [kg]: 1.54
327,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
327,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPCH044
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
101,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
101,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH001A
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
373,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW2901
Ciężar [kg]: 1.54
259,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH042
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
285,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
285,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu JEEP pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów JEEP pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów JEEP są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie JEEP powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie JEEP z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu JEEP należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.