Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Zbiorniki płynu wspomagania do CITROËN NEMO

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAST
Zbiornik płynu wspomagania FAST FT94917

Kolor: Biały

Materiał: Pe (polietylen)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.12

109,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN NEMO

Zbiornik płynu wspomagania kierownicy w samochodzie CITROËN NEMO – funkcja

W samochodzie CITROËN NEMO, konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. Jego istotnym elementem jest zbiornik płynu wspomagania, który odpowiada za przechowywanie odpowiedniej ilości płynu hydraulicznego, wymaganego do prawidłowej pracy układu. Jeżeli poziom płynu w zbiorniku jest zbyt niski, pompa pracuje bez wystarczającego poziomu smarowania, co może skutkować jej awarią (zatarciem).

CITROËN NEMO – kiedy wymienić zbiornik płynu wspomagania kierownicy na nowy?

Usterka zbiornika płynu wspomagania kierownicy polega zwykle na mechanicznym uszkodzeniu jego konstrukcji lub mocowania. Może się to zdarzyć przypadkowo przy wykonywaniu czynności serwisowych w okolicy lokalizacji zbiornika lub też podczas prac związanych właśnie z układem wspomagania i samym zbiornikiem na płyn hydrauliczny. W samochodzie CITROËN NEMO zbiornik płynu wspomagania kierownicy jest wykonany z tworzywa, więc pęknięcia na jego powierzchni mogą doprowadzić do rozszczelnienia i wycieku płynu. W przypadku zauważenia pęknięcia najlepiej wymienić zbiornik na nowy.

Jak przebiega wymiana zbiornika płynu wspomagania w samochodzie CITROËN NEMO?

Ponieważ ewentualny wyciek płynu hydraulicznego może spowodować poważną w skutkach awarię pompy wspomagania, warto wymienić uszkodzony zbiornik. W samochodzie CITROËN NEMO operacja ta polega na wypompowaniu płynu i odkręceniu zbiornika z mocowań. Następny krok to montaż nowego zbiornika i wypełnienie układu odpowiednią ilością płynu wspomagania.