Powiadom mnie o dostępności

Zbiorniki płynu wspomagania do VW CADDY II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

45,41 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,37 zł
39,37 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,63 zł
51,63 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Zbiornik płynu wspomagania kierownicy w samochodzie VW CADDY II – funkcja

W samochodzie VW CADDY II, konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. Jego istotnym elementem jest zbiornik płynu wspomagania, który odpowiada za przechowywanie odpowiedniej ilości płynu hydraulicznego, wymaganego do prawidłowej pracy układu. Jeżeli poziom płynu w zbiorniku jest zbyt niski, pompa pracuje bez wystarczającego poziomu smarowania, co może skutkować jej awarią (zatarciem).

VW CADDY II – kiedy wymienić zbiornik płynu wspomagania kierownicy na nowy?

Usterka zbiornika płynu wspomagania kierownicy polega zwykle na mechanicznym uszkodzeniu jego konstrukcji lub mocowania. Może się to zdarzyć przypadkowo przy wykonywaniu czynności serwisowych w okolicy lokalizacji zbiornika lub też podczas prac związanych właśnie z układem wspomagania i samym zbiornikiem na płyn hydrauliczny. W samochodzie VW CADDY II zbiornik płynu wspomagania kierownicy jest wykonany z tworzywa, więc pęknięcia na jego powierzchni mogą doprowadzić do rozszczelnienia i wycieku płynu. W przypadku zauważenia pęknięcia najlepiej wymienić zbiornik na nowy.

Jak przebiega wymiana zbiornika płynu wspomagania w samochodzie VW CADDY II?

Ponieważ ewentualny wyciek płynu hydraulicznego może spowodować poważną w skutkach awarię pompy wspomagania, warto wymienić uszkodzony zbiornik. W samochodzie VW CADDY II operacja ta polega na wypompowaniu płynu i odkręceniu zbiornika z mocowań. Następny krok to montaż nowego zbiornika i wypełnienie układu odpowiednią ilością płynu wspomagania.