5 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.056
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
20,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI712520040
Długość całkowita [mm]: 558
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
639,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
639,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 529,43 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.09
14,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ44220667301
Tryb pracy: Hydrauliczny
837,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
837,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
325,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
325,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Maglownica w samochodzie VW CADDY II jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu VW CADDY II.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu VW CADDY II. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.