Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury paliwa do VOLVO S40 II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

60,38

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

60,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,63

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

54,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 31272619

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,43

zł/szt.

Kraków: wt. 11.02

U ciebie: wt. 11.02

79,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO S40 II

Czujnik temperatury paliwa w samochodzie VOLVO S40 II

Czujnik temperatury paliwa w samochodzie VOLVO S40 II jest elementem systemu zasilania paliwem w pojazdach wykorzystujących wtryskowy układ paliwa. Czujnik temperatury paliwa odpowiada za przekazywanie do jednostki centralnej pojazdu danych na temat temperatury paliwa. Jest to czujnik oporowy, którego oporność zmienia się wraz z temperaturą.

Gdzie zamontowany jest czujnik temperatury paliwa w samochodzie VOLVO S40 II?

W niemal wszystkich pojazdach, wyposażonych w silniki wykorzystujące listwy wtryskowe, czujnik temperatury paliwa zamontowany jest w tylnej części pompy wysokiego ciśnienia. Jest to niskociśnieniowa część pompy.

VOLVO S40 II – objawy awarii czujnika temperatury paliwa

Diagnostyka usterek czujnika temperatury paliwa w samochodzie VOLVO S40 II jest trudna, gdyż objawy, które występują w momencie jego niesprawności, są zbliżone do usterek innych podzespołów. W przypadku niesprawności czujnika praca silnika samochodu VOLVO S40 II może być nierówna i szarpana. Inny objaw to samoczynne gaśnięcie silnika i brak możliwości jego ponownego uruchomienia. Podejrzenie uszkodzenia czujnika temperatury paliwa warto zweryfikować za pomocą testera diagnostycznego.