Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu paliwa do AUDI TT

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

45,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.06, Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5, Ilość połączeń: 3, Zdjęcie producenta: 1
192,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa, Ograniczenia producenta: VDO / CONTINENTAL, Tryb pracy: elektry...
66,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj paliwa: benzyna, olej napędowy, Rodzaj czujnika: czujnik dzwigniowy, Artykuł uzupełniając...
313,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Czujnik poziomu paliwa w aucie AUDI TT

Czujnik poziomu paliwa samochodu AUDI TT to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.

AUDI TT – jak zbudowany jest czujnik poziomu paliwa?

Czujnik poziomu paliwa w samochodzie AUDI TT składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.

Jak działa czujnik poziomu paliwa w aucie AUDI TT?

Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.