Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu paliwa do MERCEDES-BENZ CLS

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik poziomu  paliwa PIERBURG 7.02701.72.0

Średnica [mm]: 122.9

Długość [mm]: 175.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

380,91

zł/szt.

Kraków: pt. 09.05

U ciebie: pt. 09.05

380,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik poziomu paliwa MEAT & DORIA 79373E

Jakość: Equivalent

429,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

429,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik poziomu  paliwa BOSCH 1 582 881 056

Strona zabudowy: Przewód paliwowy

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,08

zł/szt.

Kraków: pt. 09.05

U ciebie: pt. 09.05

242,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację MERCEDES-BENZ

Części zamienne do MERCEDES-BENZ CLS

Czujnik poziomu paliwa w aucie MERCEDES-BENZ CLS

Czujnik poziomu paliwa samochodu MERCEDES-BENZ CLS to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.

MERCEDES-BENZ CLS – jak zbudowany jest czujnik poziomu paliwa?

Czujnik poziomu paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.

Jak działa czujnik poziomu paliwa w aucie MERCEDES-BENZ CLS?

Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.