Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu paliwa do RENAULT MEGANE II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem...
258,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja ...
168,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT
219,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
192,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.61
250,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2, Techniczny numer informacyjny: S...
221,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik poziomu paliwa w aucie RENAULT MEGANE II

Czujnik poziomu paliwa samochodu RENAULT MEGANE II to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.

RENAULT MEGANE II – jak zbudowany jest czujnik poziomu paliwa?

Czujnik poziomu paliwa w samochodzie RENAULT MEGANE II składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.

Jak działa czujnik poziomu paliwa w aucie RENAULT MEGANE II?

Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.