7 produktów
Wybierz auto
Producenci
03969109903
289,74
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
289,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
204,13
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
204,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
171,44
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
171,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,03
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
131,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
292,47
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
292,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
398,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
398,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
578,40
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
578,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie RENAULT MEGANE II może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MEGANE II nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MEGANE II są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.