7 produktów
Wybierz auto
Producenci
03969109903
270,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
133,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
206,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
588,62
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
588,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
169,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
295,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
402,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
402,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie RENAULT MEGANE II może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MEGANE II nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MEGANE II są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.