5 produktów
Wybierz auto
TOP622452
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
74,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
74,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99191350301
53,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
53,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP622451
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Ograniczenia producenta: Vdo / continental
Rozwiń więcej danych
64,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
64,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDO221824068043Z
Rodzaj paliwa: Benzyna, olej napędowy
Rodzaj czujnika: Czujnik dzwigniowy
Rozwiń więcej danych
298,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
298,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99190701101
46,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
46,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu paliwa samochodu VW GOLF V to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie VW GOLF V składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.