Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu paliwa do VW JETTA VI

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Ograniczenia producenta: Vdo / continental

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,55

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

66,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.06

Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

185,68

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

185,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,77

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

76,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,11

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

54,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Czujnik poziomu paliwa w aucie VW JETTA VI

Czujnik poziomu paliwa samochodu VW JETTA VI to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.

VW JETTA VI – jak zbudowany jest czujnik poziomu paliwa?

Czujnik poziomu paliwa w samochodzie VW JETTA VI składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.

Jak działa czujnik poziomu paliwa w aucie VW JETTA VI?

Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.