6 produktów
Wybierz auto
MAX430202
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
260,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
260,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
040146050
Ciężar [kg]: 1.488
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
915,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
915,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP723764
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
317,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
317,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133395
Ciśnienie [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
417,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
417,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358106941
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
402,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
402,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580970
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
523,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
523,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu CITROËN C1 II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu CITROËN C1 II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.