Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do CITROËN C4 II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DELPHI
PIERBURG
BOSCH
HART
ORIGINAL IMPERIUM
Pompa, zespół zasilający ORIGINAL IMPERIUM 4018

Średnica [mm]: 8

Masa [g]: 81

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

Zespół zasilający DELPHI FG1097-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

365,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 0 986 580 418

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

476,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 20.08

476,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HART 547 739

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

205,99

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

205,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

250,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

250,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1102-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

404,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

404,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.02701.82.0

Średnica [mm]: 154

Długość [mm]: 170

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

529,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 20.08

529,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1103-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

461,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

461,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.05656.61.0

Napięcie [v]: 13.5

Średnica [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

567,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 20.08

567,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C4 II

Pompa paliwa CITROËN C4 II – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie CITROËN C4 II

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu CITROËN C4 II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

CITROËN C4 II – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu CITROËN C4 II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.