12 produktów
Wybierz auto
MAG519770209901
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
300,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
300,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396FE1030112B1
Napięcie [v]: 13
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
205,73
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
205,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
202,95
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
202,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338700661010
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 4
Rozwiń więcej danych
610,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
610,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396FE1030012B1
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
184,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
184,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8TF358148621
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3.5
Rozwiń więcej danych
42,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
42,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FG090112B1
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
351,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
351,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR775236A
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
407,54
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
407,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580965
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
374,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
374,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV787
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
273,45
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
273,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA76574
Ciśnienie robocze [bar]: 3.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
236,42
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
236,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702700690
Średnica [mm]: 36.5
Długość [mm]: 171
Rozwiń więcej danych
244,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
244,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu FORD KA II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu FORD KA II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.