11 produktów
Wybierz auto
SKV02SKV787
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
270,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
270,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702700690
Średnica [mm]: 36.5
Długość [mm]: 171
Rozwiń więcej danych
239,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
239,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
199,53
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
199,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8TF358148621
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3.5
Rozwiń więcej danych
41,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
41,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG519770209901
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
283,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
283,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396FE1030112B1
Napięcie [v]: 13
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
247,01
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
247,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338700661010
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 4
Rozwiń więcej danych
611,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
611,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580965
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
382,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
382,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA76574
Ciśnienie robocze [bar]: 3.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
221,86
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
221,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FG090112B1
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
335,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
335,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396FE1030012B1
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
175,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
175,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu FORD KA II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu FORD KA II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.