12 produktów
Wybierz auto
0400313011300037
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
70,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
70,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR510905
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
69,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
69,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG519770209901
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
286,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
286,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
83,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
83,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV02SKV204
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
77,85
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
77,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPFP091
38,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
38,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510430156
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
54,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
54,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FE1030112B1
Napięcie [v]: 13
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
205,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
205,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA76203
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
76,68
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
76,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FE1030012B1
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
180,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
180,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80344
Długość [mm]: 380
54,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV258117
Tryb pracy: Mechaniczne
102,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
102,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu FORD TRANSIT IV z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu FORD TRANSIT IV. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.