9 produktów
Wybierz auto
BOS1987580055
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
389,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
389,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN20M0511JPN
56,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV02SKV310
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
168,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELFE079612B1
Tryb pracy: Elektryczny
76,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO20M0511OYO
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA77778
Tryb pracy: Elektryczny
616,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
616,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580962
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
308,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
308,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG126112B1
352,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
352,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580453470
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
132,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
132,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu HYUNDAI VELOSTER I z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu HYUNDAI VELOSTER I. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.