13 produktów
Wybierz auto
0396FG101612B1
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
325,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
325,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540986580184
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
552,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
552,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700468480
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 122.9
Rozwiń więcej danych
519,67
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
519,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG124012B1
297,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
297,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDO2910000153500
Rodzaj paliwa: Benzyna
Napięcie robocze [v]: 12
Rozwiń więcej danych
321,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
321,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510430128
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
293,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
293,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV769
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
274,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
274,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR775249A
Ciśnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
223,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
223,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
308,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
308,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR520634
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
323,77
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
323,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG262712B1
548,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
548,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400313011313041
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
276,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
276,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358106331
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
268,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
268,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu MERCEDES-BENZ KLASA CLC z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu MERCEDES-BENZ KLASA CLC. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.