10 produktów
Wybierz auto
Producenci
0396FE044912B1
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
85,22
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
85,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400313011300080
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
77,54
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
77,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC46827
Długość [mm]: 125
Szerokość [mm]: 113
Rozwiń więcej danych
74,70
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
74,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ENERGYG10008
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
63,12
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
63,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510430025
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
45,23
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
45,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400313011300040
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
94,51
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
94,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV02SKV214
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
74,25
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
74,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA76385
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
60,53
zł/szt.
Kraków: pt. 21.11
U ciebie: pt. 21.11
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,78
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
72,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA76416
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
55,47
zł/szt.
Kraków: pt. 21.11
U ciebie: pt. 21.11
55,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu MITSUBISHI L200 III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu MITSUBISHI L200 III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.