9 produktów
Wybierz auto
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
79,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
79,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
55,90
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
55,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
85,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
85,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
63,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
63,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
95,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
95,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
75,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
75,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
49,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
49,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 125
Szerokość [mm]: 113
Rozwiń więcej danych
84,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
84,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
61,08
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
61,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu MITSUBISHI L200 III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu MITSUBISHI L200 III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.