10 produktów
Wybierz auto
04690509997
Napięcie [v]: 12
Średnica 1/średnica 2 [mm]: In :10 out :9
Rozwiń więcej danych
68,96
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
68,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELFG202812B1
Napięcie [v]: 12
Natężenie prądu [a]: 7
Rozwiń więcej danych
238,22
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
238,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400313011300080
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
79,22
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
79,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20M0315JPN
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
54,72
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
54,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV05136
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Ciśnienie robocze [bar]: 3.3
Rozwiń więcej danych
459,30
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
459,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400313011300040
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
99,45
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
99,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426PB997
Napięcie [v]: 12
Średnica 1/średnica 2 [mm]: In :10 out :9
Rozwiń więcej danych
78,97
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
78,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510430025
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
49,46
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
49,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0580313101
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
695,27
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
695,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
309,22
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
309,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu NISSAN PRIMERA III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu NISSAN PRIMERA III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.