Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do RENAULT CLIO II

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciśnienie robocze [bar]: 3, Tryb pracy: elektryczny, Wydatek [l/h]: 95, Napięcie na wejsciu [V]: 1...
69,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR770119A

Pompa paliwa ERA 770119A

Ciężar [kg]: 0.278, Ciśnienie [bar]: 4, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2, Wydatek ...
73,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR770162A

Pompa paliwa ERA 770162A

Ciśnienie [bar]: 3, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2, Wydatek [l/h]: 120
74,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj czujnika: czujnik dzwigniowy, Artykuł uzupełniający / informacja ...
133,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR770087A

Pompa paliwa ERA 770087A

Ciśnienie [bar]: 3.5, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2, Wydatek [l/h]: 80
59,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, średnica [mm]: 134, Długość [mm]: 156, Ciśnienie [bar]: 3.5, Tryb pracy: ele...
456,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa, Tryb pracy: elektryczny
495,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
254,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
210,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Ciśnienie robocze [bar]: 4.5, Tryb pracy: elektryczny, Wydatek [l/h]: 90, Uk�...
88,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Ciśnienie robocze [bar]: 3, Tryb pracy: elektryczny, Wydatek [l/h]: 70, Ukła...
80,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Ciśnienie robocze [bar]: 3.5, Tryb pracy: elektryczny, Wydatek [l/h]: 70, Uk�...
252,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie robocze [bar]: 3.1, Tryb pracy: elektryczny, Wydatek [l/h]: 105, Układ wtryskowy: Wtrysk...
241,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.758, Ciśnienie [bar]: 3.5, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 4, Wydate...
295,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.79, Ciśnienie [bar]: 3, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 4, Wydatek [...
373,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa, Tryb pracy: elektryczny
215,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 3.1, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj paliwa: benzyna, Gwarancja: 5 lat gwarancji, ...
110,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 3.5, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj paliwa: benzyna, Gwarancja: 5 lat gwarancji, ...
272,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.04, Ciśnienie [bar]: 3.5
487,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny
232,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Pompa paliwa RENAULT CLIO II – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie RENAULT CLIO II

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT CLIO II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

RENAULT CLIO II – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT CLIO II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.