4 produkty
Wybierz auto
0396FG110412B1
Napięcie [v]: 13
Ciśnienie [bar]: 3.5
Rozwiń więcej danych
352,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
352,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580953
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
492,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
492,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303081
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
317,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
317,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA76581E
Jakość: Equivalent
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
Rozwiń więcej danych
233,35
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
233,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT TWINGO II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT TWINGO II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.