12 produktów
Wybierz auto
Producenci
BOS0580314173
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
759,83
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
759,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580314038
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
545,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
545,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG238912B1
394,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
394,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700661210
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
Rozwiń więcej danych
808,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
808,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG249512B1
406,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
406,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77155
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (mpi)
Doprowadzenie paliwa: Dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa
849,08
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
849,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77162
Ciśnienie robocze [bar]: 4
Wydatek [l/h]: 60
Rozwiń więcej danych
597,77
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
597,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580303085
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
680,67
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
680,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE700661200
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
Rozwiń więcej danych
797,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
797,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0580314169
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
795,23
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
795,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0580314050
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
509,11
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
509,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG264012B1
416,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
416,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu VOLVO C30 z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu VOLVO C30. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.