5 produktów
Wybierz auto
SKV02SKV277
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
177,05
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
177,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,03
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10091338
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
1 575,39
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
1 575,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303161
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
359,33
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
359,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYG10092
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
158,16
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
158,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu VW AMAROK z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu VW AMAROK. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.