10 produktów
Wybierz auto
BOS058020341E
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
542,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
542,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP630670
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Pojemność zbiornika paliwa [litr]: 75
Rozwiń więcej danych
279,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133520
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
553,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
553,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT53012
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
287,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYG10092
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
159,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR928962
Ciśnienie [bar]: 0.25
Wydatek [l/h]: 125
302,76
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
302,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99191791201
Tryb pracy: Elektryczny
282,81
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
282,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C53092705Z
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Zakres temperatury od [°c]: -40
Rozwiń więcej danych
1 126,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 126,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG242712B1
585,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
585,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV277
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
183,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu VW CRAFTER I z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu VW CRAFTER I. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.