11 produktów
Wybierz auto
03540280160597
86,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
86,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338721548510
Ciśnienie [bar]: 3.5
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
147,60
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
147,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
190,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
190,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160567
131,56
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
131,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338721548530
Ciśnienie [bar]: 5
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
148,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
148,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
394,39
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
394,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
333,57
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
333,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338721548500
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
144,96
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
303,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
303,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
167,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
167,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVBM000
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
161,18
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
161,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie BMW może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie BMW nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie BMW są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.