6 produktów
Wybierz auto
03540280160562
87,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
87,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280161511
91,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
91,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
683,46
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
683,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
385,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
385,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
549,13
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
549,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV42110005
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
790,14
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
790,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie CITROËN C5 I może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 I nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 I są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.