7 produktów
Wybierz auto
03540280160562
89,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
89,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3
67,81
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
67,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Jakość: Equivalent
235,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
235,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03541110010026
398,10
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
398,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
141,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
141,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80119
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
227,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
227,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
203,37
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
203,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie FIAT PUNTO może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie FIAT PUNTO nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie FIAT PUNTO są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.