Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Masa [g]: 186
130,30
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
130,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
341,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
341,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
160,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
210,81
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
210,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,50
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie IVECO DAILY IV może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY IV nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY IV są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.