12 produktów
Wybierz auto
03540280160562
87,26
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
87,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24110013
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rok modelowy do: 2006
441,29
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
441,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFT004
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
114,96
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
114,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
344,61
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
344,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
258,79
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
258,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80113
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
122,57
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
122,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80112
285,47
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
285,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Jakość: Equivalent
354,99
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
354,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFT000
161,18
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
161,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVFT002
123,87
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80110
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Masa [g]: 186
131,56
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
131,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80114
132,78
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
132,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie IVECO DAILY może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.