12 produktów
Wybierz auto
03540280160562
85,79
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
85,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24110013
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rok modelowy do: 2006
441,29
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
441,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFT000
161,79
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
161,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
211,83
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
211,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80113
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
122,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Jakość: Equivalent
354,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
344,66
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
344,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFT002
123,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVFT004
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
148,74
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
148,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80110
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Masa [g]: 186
131,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80114
132,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80112
285,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
285,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie IVECO DAILY może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.