12 produktów
Wybierz auto
03540280160562
89,06
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
89,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80112
282,72
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
282,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFT004
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
113,86
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
113,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
341,34
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
341,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
209,79
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
209,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80113
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
121,40
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
121,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVFT000
159,63
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
159,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80110
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Masa [g]: 186
130,30
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
130,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVFT002
122,68
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
122,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Jakość: Equivalent
351,58
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
351,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80114
131,50
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
131,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24110013
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rok modelowy do: 2006
437,05
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
437,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie IVECO DAILY może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie IVECO DAILY są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.