11 produktów
Wybierz auto
Producenci
03969109936A
289,74
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
289,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
677,06
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
677,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
360,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
360,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
110,67
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
110,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
280,70
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
280,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
560,57
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
560,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80118
184,51
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
184,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV42110005
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
830,72
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
830,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
578,40
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
578,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFR001
106,12
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
106,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
155,27
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
155,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie PEUGEOT 407 może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 407 nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 407 są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.