7 produktów
Wybierz auto
03540280160557
89,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
89,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
45,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148803
Ciężar [kg]: 0.11
Zdjęcie producenta: 1
50,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
50,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108125
52,76
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
52,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722017520
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
123,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
123,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOX10740002003
Rodzaj paliwa: Benzyna
274,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
274,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
10,85
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
10,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie SKODA OCTAVIA I może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie SKODA OCTAVIA I nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie SKODA OCTAVIA I są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.