11 produktów
Wybierz auto
03540280160575
93,32
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
93,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,49
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
45,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160557
91,86
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
91,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722017500
Ciśnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
104,92
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
104,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108125
54,09
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,30
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
47,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
11,08
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
11,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Hydrauliczny
59,77
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
59,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1116003000
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Hydrauliczny
73,91
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
73,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOX10740002003
Rodzaj paliwa: Benzyna
280,53
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
280,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.05
Zdjęcie producenta: 1
74,09
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
74,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie VW GOLF III może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW GOLF III nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW GOLF III są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.