6 produktów
Wybierz auto
45,05
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722017500
Ciśnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
110,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
110,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148801
Ciężar [kg]: 0.1
Zdjęcie producenta: 1
76,17
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
76,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722017520
Ciśnienie [bar]: 3
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
122,94
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
122,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
455,80
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
455,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10110854
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
782,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
782,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie VW PASSAT VI (B6) może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW PASSAT VI (B6) nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW PASSAT VI (B6) są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.