Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Regulatory ciśnienia paliwa do VW PASSAT VI (B6)

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 58-0050

Darmowa dostawa od 49 zł

Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 58-0050

MAX580050

45,05

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

45,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator ciśnienia paliwa PIERBURG 7.22017.50.0

Darmowa dostawa od 49 zł

Regulator ciśnienia paliwa PIERBURG 7.22017.50.0

0338722017500

Ciśnienie [bar]: 4

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,64

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

111,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Akumulator ciśnienia FEBI BILSTEIN 48801

Darmowa dostawa od 49 zł

Akumulator ciśnienia FEBI BILSTEIN 48801

040148801

Ciężar [kg]: 0.1

Zdjęcie producenta: 1

77,56

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

77,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW PASSAT VI (B6)

Regulator ciśnienia paliwa w aucie VW PASSAT VI (B6)

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie VW PASSAT VI (B6) może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

VW PASSAT VI (B6) – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW PASSAT VI (B6) nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie VW PASSAT VI (B6)

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW PASSAT VI (B6) są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.