9 produktów
Wybierz auto
0382DCRS210120
Ograniczenia producenta: Toyota
Masa [g]: 200
808,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
808,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVTY001
Ograniczenia producenta: Toyota
599,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
599,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADT36846C
Ciężar [kg]: 0.2
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
1 202,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 202,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Delphi
596,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
596,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
288,95
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
288,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
365,78
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
365,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni common-rail
423,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
423,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
121,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46110009
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
344,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
344,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
W wybranych wersjach silnikowych samochodu RENAULT stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.
Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu RENAULT podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.
Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie RENAULT łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.